کاش می دیدم چیست

 آنچه از چشم تو، تا عمق وجودم جاری است!

 

 آه، وقتی که تو، لبخند نگاهت را می تابانی

 بال مژگان بلندت را می خوابانی

 آه، وقتی که تو چشمانت، آن جام لبالب از جاندارو را

 سوی این تشنه جان سوخته، می گردانی

 موج موسیقی عشق، از دلم میگذرد

 روح گلرنگ شراب، در تنم می گردد

 دست ویرانگر شوق پرپرم می کند، ای غنچه رنگین! پرپر!

 

 من، در آن لحظه که چشم تو به من می نگرد

 برگ خشکیده ایمان را در پنجه باد

 رقص شیطانی خواهش را در آتش سبز!

 نور پنهانی بخشش را در چشمه مهر

 اهتزاز ابدیت را من می بینم

 

 بیش از این، سوی نگاهت، نتوانم نگریست

 اهتزاز ابدیت را یارای تماشایم نیست

 

 کاش می گفتی چیست

 آنچه از چشم تو، تا عمق وجودم جاریست.

 

 ساقی - زنده یاد فریدون مشیری

 

 همه چیز با ضرب آهنگ بسیار بالا در جریان است. آمدم بعد از مدتها بنویسم و خود را خالی کنم، دیدم که نزدیک به یک ماه از تاریخ آخرین نوشته ام می گذرد درحالیکه خود چنین حسی را از گذر زمان نداشته ام.

 *******

 دردناک است تفاوت دیدگاه آدمیان به زندگی، هنگامی که می بینم چگونه مسایل پیش پا افتاده برای بعضی، آنچنان حیاتی و مهم به نظر می رسند که می توانند ساعتها در باب آنها سخنوری کنند خنده تلخی بر لبانم می نشیند. پایین بودن وحشت بر انگیز فرهنگ آدمیان، مزه تلخی را زیر زبانم می نشاند.

 - پوشاندن نقاط ضعف شخصی با هیاهوی بسیار

 - اصرار در جهت یکتا نشان دادن خود

 و ........

 وای خدایا، سرگیجه آور است.

 *******

 هنگامی که به هر دلیل تحت فشار باشی گویی تمام اطرافیانت بو می کشند و فرصت را از دست نمی دهند و تا می توانند در حقت کوتاهی نکرده و فشار می آورند.

 نمی دانم دلیلش چیست، شاید در این مواقع، زمان لازم برای تفکر در مورد رفتار مقتضی  با تمامی اطرافیان، کارمندها و ... وجود ندارد و همین امر باعث می شود تا استخوان را لای زخمت بچرخانند. در این طوفان ناملایمات، استعفای دسته جمعی کارمندان نوبری است که تاکنون تجربه اش نکرده بودم.

 راه حل؟ ظاهرا افزایش حقوق !!!!

 *******

  ..... و اما دوران بعد از ازدواج همه چیزش خوب است و سکر آور، به جز آنکه هیچ زمانی برای  اختصاص دادن به خودت و یا خدای ناکرده استراحت وجود ندارد. :))