یادداشت اول- سال ۱۳۸۵ آغاز شد. در این سال چه سرنوشتی در انتظارمان است را نمی دانم.

یادداشت دوم- سال ۱۳۸۴ سال خوبی بود. خوب و بسیار سخت.

در این سال هم مزه ترش دلهره اکثر اوقات زیر لبم بود. دوستی سالها پیش به من گفت اگر دلهره نداشته باشی به تو خوش نمی گذرد، آن موقع خودم هم این اعتقاد را داشتم اما اکنون می دانم که واقعا این طور نیست.

یادداشت دوم- در این شکی ندارم که روزنامه شرق بهترین روزنامه ایران است و به جد اعتقاد دارم که سالنامه آن یکی از بی نظیر ترین خواندنی های عمرم بود.

از تمام نویسندگان این سالنامه بابت لذتی که از مطالعه مقالاتشان بردم متشکرم.

یادداشت آخر- کسی را یافته ام که سرنوشت آدم را بسیار صحیح پیش بینی می کند. آنقدر صحیح که کمی تعجب آور است.

نظرات 4 + ارسال نظر
مرورگر.کام دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ب.ظ

سال نو مبارک.
سرنوشت درخشانی رو در سال ۸۵ برایت آرزو می کنم.

بابت کامنت ممنون.

عطر خاکستری هوا

غریب آشنا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:48 ب.ظ

نمی دانستم که به دنبال پیش گوها می گردی.البته اعتراف می کنم که من هم دلم یک بار تجربه اش را می خواهد ولی کسی که بیش از همه در گفتن حقایق خوش شانس تر است D:
ایام به کام
راستی ... نه نمی گویم تا به وقتش ;)

غریب آشنا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ب.ظ

چه کار خوبی کردی که مدت غیر فعال کردن قسمت نظرسنجی را ۰ کردی. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد