باز هم در نوشته هایم تاخیر افتاده است.

دلیلش چیست؟

زندگی مشترک شاید مثل یک دریای مواج است که پی در پی موج ها تو را به بالا و پایین می برند. با رسیدن هر موج باید خود را آماده کنی تا به گونه ای اثرات آن را از سر بگذرانی، غرق نشوی و همچنان خود را بر روی آب نگه داری و بعد از گذر هر موج فرصتی است تا آرامش خود را بازیابی، توان خود را جمع نمایی تا دیگر بار بتوانی از پس موج بعدی برآیی.

روزهای تعطیل پی در پی، یک پازل هزار عددی، نوار سکوت سرشار از ... و صدای شاملو،  لذت بخش است نه؟

یادداشت اول

زمان زود می گذرد

زمان دیر می گذرد

نمی دانم آرزو کنم که زمان زود بگذرد یا دیر

هه، عجب بساطی برای خودم درست کردم ها.

یادداشت دوم

دیروز پرسیدم که بعد از ازدواج آیا تغییراتی در خودت می بینی؟ و پاسخ شنیدم که آری احساس می کنم که (بسیار) رشد کرده ام. خوب این هم موفقیتی است برای من. بی دستاورد نبوده ام!!!

یادداشت سوم

نمی دانم خرجهای پیش رویم در زندگی مرا اینقدر علاقه مند به پول کرده است یا افزایش سنم ؟

 

خرقه پوشان جهان مست گذشتند و گذشت

قصه ماست که در هر سر بازار بماند

 

برف می بارد و باغ، رفته در خواب بهار

سبز می گردد باز، روزی این باغ بزرگ