احساس می کنم که مرا
از عمق جاده های مه آلود
یک آشنای دور صدا می زند
آهنگ آشنای صدای او
مثل صدای آمدن روز است.

قیصر امین پور

به سبک دوستان وبلاگ نویس:

یادداشت اول-
وبلاگ را محلی می دانم برای بیان اندیشه ها و احساساتم. می خواهم خودم را، باورهایم را و درونم را در آن به رشته تحریر در آورم. که سالها بعد اگر رجوعی باشد بتوانم تا گذشته ام را تحلیل کنم. همانطور که گاه و بی گاه به دو سال گذشته برگشته ام و خود را بازخوانی کرده ام.

یادداشت دوم-
عنوان وبلاگم را عوض کرده ام، و دوستانی را هم از فهرست پاک کرده ام. زیرا که در جستجوی زمان از دست رفته ای هستم که .... و وبلاگهای پاک شده هم مدتها است که به روز نشده اند و ....

یادداشت سوم-
سیاسی تر شده ام، بیشتر به دنبال پول هستم، شکسته تر و خسته تر شده ام، دیکتاتور تر شده ام، فرصت کمتری برای کتاب خواندن دارم، یک دنده تر شده ام، شدیدا دچار یاس از عامه مردم شده ام. محافظه کار تر و به نوعی راست تر شده ام. عملگرایی ام بیشتر شده است و ....

یادداشت چهارم-
غلام حسین کرباسچی را دوست دارم،‌ احساس می کنم مدیر واقعا عملگرایی است.


دفترچه نمودار!!!

نمی دانم چرا اما امروز در هنگام رانندگی یاد این دفترچه کذایی افتاده بودم.

خیلی جالب است.

راهنمایی و رانندگی جریمه خلافهای رانندگی منجر به حادثه مرگ را افزایش می دهد و رییس جمهور برای افزایش مهرورزی در جامعه با این مصوبه مخالفت می کند.

آقای رییس جمهور این کار چه معنا دارد؟

پیش روی من تا چشم یاری می کند دریاست
چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست
در این ساحل که من افتاده ام خاموش
غمم دریا،‌دلم تنهاست.

- فریدون مشیری

هنوز وقتی بارون میاد، دلم .... شهره را دوست دارم

زندگی آب تنی کردن در حوضچه اکنون است،
رختها را بکنیم،
آب در یک قدمی است.