یادداشت اول

زمان زود می گذرد

زمان دیر می گذرد

نمی دانم آرزو کنم که زمان زود بگذرد یا دیر

هه، عجب بساطی برای خودم درست کردم ها.

یادداشت دوم

دیروز پرسیدم که بعد از ازدواج آیا تغییراتی در خودت می بینی؟ و پاسخ شنیدم که آری احساس می کنم که (بسیار) رشد کرده ام. خوب این هم موفقیتی است برای من. بی دستاورد نبوده ام!!!

یادداشت سوم

نمی دانم خرجهای پیش رویم در زندگی مرا اینقدر علاقه مند به پول کرده است یا افزایش سنم ؟

 

نظرات 5 + ارسال نظر
آیدا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
عنوان وبلاگتون زیباست و هم مطالب.
شاد و پیروز باشید.

نوپا چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

باسلام خدمت شما
مطالب شما را خواندم مفق باش یو پیروز
به من سر بزن

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام دوست قدیمی ام

خواستم بگویم مهم این نیست که زمان زود بگذرد یا دیر.
مهم این است که تا نگذشته آن را دریابی و زندگیش کنی.
هر لحظه اش را.
این یکی از آن چیزهایی بود که خودت یادم دادی.

و ...
فکر می کنم تو از آن دسته کسانی هستی که همیشه برای دوستان و نزدیکانت دستاوردی داشته ای.
باعث رشد من یکی که خیلی شدی. در یک سری موارد که خیلی باید می گذشت تا بزرگ شوم، در عرض چند ماه رشد کردم !
البته این را که می گویم بگذار به حساب یک تشکر و یک تعریف دوستانه، یک موقع باز اضافه اش نکنی به هزار و یک دلیلی که همیشه داشتی برای خودشیفته بودنت !!!‌ ؛)

در آخر هم فکر می کنم که...
پول و علاقه داشتن به آن فقط تا وقتی عیبی ندارد که آن را برای لذت از زندگی و زمانت بخواهیش و نه برای حرص و طمع.
خدا کند این علاقه تو به خاطر افزایش سنت نباشد. چون معروف است که می گویند آدم ها که پیر می شوند، طمعشان هم زیاد می شود.
ولی اصلا یک چیزی !‌ کی گفته که تو پیر شده ای و یا سنت خیلی بالا رفته ؟‌
اوووووووه !‌ هنوز مانده تا پیر بشوی !‌ ؛)
۲۰ سال که سنی نیست !‌ :)) یادت هست ؟‌ ؛)

جوان ماندن بیش از آنکه به تعداد سالهای عمر باشد، به آن چیزی است که در دلت و ذهنت می گذرد.
از الان شروع نکن به این فکرها که خیلی زود است !

در کنار شریک زندگیت همیشه شاد، شلامت، جوان و خوشبخت باشی.

یک دوست قدیمی به نام ه. !



[ بدون نام ] چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:55 ب.ظ

راستی !‌

در مورد سایت ها و آن عبارت تهوع آور فیلترینگ !
من یک روش خوب جدید پیدا کرده ام.
الان چون درگیر درسم وقتش نیست.
اما به زودی برایت روشش را می فرستم !‌‌

همان دوست قدیمی !

[ بدون نام ] شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:40 ب.ظ

تولدت مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد